Izdvajamo
klikcon logo

KLIKCon – Sajam gaminga i pop kulture!

KlikCon je prvi sajam igara, pop kulture i informacionih tehnologija van područja Beograda, a održaće se od 10. do 12. maja 2019. godine na Šumadija sajmu, u Kragujevcu

KLIKCon

Dnevna ulaznica: 300 RSD
Trodnevna ulaznica: 700 RSD

IMI tim pobednik IBM Datathona 2019

IMI tim pobednik IBM Datathona 2019

Tim Deep Vortex iz Kragujevca, koji su činili Branko Arsić (IMI), Lazar Krstić (IMI), Marko Stojanović (IMI, Logispin Serbia) i  Aleksa Radosavčević (ComTrade Digital Services), je u konkurenciji od 13 timova osvojio prvo mesto na IBM Data Science hakatonu. Naše kolege su time dobile priliku da svoje rešenje prezentuju na IBM Think Summit-u koji je organizovan 10. septembra u Crown Plazi u Beogradu. Tim je takođe osvojio i novčanu nagradu od 3000 eura i karte za Data Science 5.0 konferenciju.

 

Institut savremenih nauka u saradnji sa kompanijama IBM Nelt je 7-8. septembra u ICT Hub-u u Beogradu organizovao IBM Datathon. Tema takmičenja je bila “Credit Risk Scoring in Distribution Network”. Za potrebe takmičenja, kompanije Nelt i CubeTeam su obezbedile realne podatke, dok je IBM obezbedio svoje alate na kojima su učesnici imali priliku da rade 24 časa.

 

Datathon zadatak

 

Kao najveća logistička i distributivna kompanija u jugoistočnoj Evropi, Nelt posluje sa preduzećima različitih veličina, potreba i politika. Kako bi održao odličnu saradnju sa njima, Nelt prilagođava svoj pristup kako bi zadovoljio potrebe klijenata. Povremeno dolazi do situacije da klijenti kupe više proizvoda nego što mogu da distribuiraju, i samim tim ulaze u izazov da ispoštuju dogovorene rokove plaćanja.

 

Cilj takmičenja je razvoj softvera koji određuje dobrobit, stabilnost i kapacitet klijenata, kako bi Nelt lakše mogao da odluči koja ponuda je najbolja za svakog klijenta. Time bi se postigli nabolji mogući rezultati za sve male i velike kompanije sa kojima Nelt sarađuje. Kako bi zadatak bio zanimljiviji, kompanija Cube je obezbedila eksterne podatke o finansijskom poslovanju i vlasničkoj strukturi klijenata.

 

O pobedničkom rešenju

 

Tim Deep Vortex je kreirao model najveće tačnosti primenom Feature Engineering i Feature Selection tehnika nad raspoloživim podacima, nakon čega su iskorišćeni određeni algoritmi za klasterizaciju i klasifikaciju podataka. Predloženo rešenje je bilo jednako precizno prilikom predviđanja svih nivoa rizika i osmišljeno na takav način da se stvori ravnoteža između različitih potreba unutrašnjih zainteresovanih strana, odeljenja za finansije i odeljenja prodaje. Više detalja možete pronaći na prezentaciji tima sa IBM Think Summit-a [link].

Date

18/09/2019

Category

Događaji, IT scena